Betaling
Betalingen via onze webshop
Je kunt in onze webshop betalen via iDeal (Nederland), Bancontact (België), Sofort (Duitsland), Maestro, BankTransfer en creditcards van VISA of Mastercard. Je bepaalt zelf jouw betaalwijze.
Daarnaast is het bij vrachtzendingen via Oegema mogelijk om te pinnen bij de chauffeur (alleen in Nederland) bij aflevering van de bestelling.
In Dedemsvaart bij ons afhalen
Bij ons afhaalmagazijn in Dedemsvaart, Galileïstraat 5, 7701 SK, kunt u contant betalen.
Op rekening?
Het betalen op rekening is mogelijk voor vaste, zakelijke klanten en mits de kredietwaardigheid dit toelaat. Betalen in termijnen is niet mogelijk.
Kom ik in aanmerking voor het bestellen op rekening?
Neem contact op met onze klantenservice.
Neem contact op met onze klantenservice.
Graag ontvang ik mijn factuur digitaal, is dit mogelijk?
Wij sturen standaard alle facturen digitaal, indien anders gewenst neem dan contact op met onze klantenservice.
Tevens is het mogelijk jouw facturen online in te zien, indien je een klantaccount heeft aangemaakt.
Tevens is het mogelijk jouw facturen online in te zien, indien je een klantaccount heeft aangemaakt.
Controleer je spambox of ongewenste email indien je geen factuur van ons hebt ontvangen.
Mislukte betaling?
Zonder betaling kunnen wij jouw order helaas niet verwerken, hiervan ontvangt je dan ook geen orderbevestiging. Plaats jouw order opnieuw indien je toch wenst te bestellen. Neem contact met ons op indien er hierover vragen blijven ontstaan.
Kan ik mijn factuurgegevens wijzigen?
Dit is mogelijk, neem hiervoor contact met ons op via onze klantenservice.
Mijn factuur is niet juist, wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice, wij zullen dit dan voor u wijzigen.
Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen?
Geen factuur gehad? Controleer je mail en spambox wanneer je facturen digitaal ontvangt. Nog niks ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.