• Ruim 30 jaar ervaring
  • Eigen fabriek
  • ISO 9001 gecertificeerd

Garantie en klachten

 
Garantie
 
Door de diversiteit van het productprogramma van Goedlicht is van veel verschillende factoren afhankelijk of een artikel nog over garantie beschikt. Voorbeelden van deze factoren zijn: normale slijtage, niet of onjuist uitgevoerde onderhoud. In de webwinkel van Goedlicht staat over het algemeen de garantie vermeld per product. Mocht dit niet zo zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
 
Voor vragen of informatievoorziening over garantie kun je contact opnemen met onze klantenservice via het e-mailadres [email protected] of telefoonnummer +31(0)523 78 40 21. De garantiebepalingen staan vermeld in onze leveringsvoorwaarden. Klik op de link voor onze leveringsvoorwaarden voor zakelijk klanten. Klik op deze link voor onze leveringsvoorwaarden voor consumenten.
 

Klachten en geschillen

Wanneer je een klacht hebt is dat natuurlijk vervelend. Neem bij een klacht zo snel mogelijk contact op onze klantenservice via e-mailadres [email protected]l of telefoonnummer +31(0)523 78 40 21. Wij gaan dan samen met je kijken hoe we de klacht zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De voorwaarden die gelden voor klachten en geschillen staan vermeld in onze leveringsvoorwaarden. Klik hier om naar onze leveringsvoorwaarden voor zakelijk klanten te gaan. Klik hier om naar onze leveringsvoorwaarden voor consumenten te gaan.

Laatst bekeken
Goedlicht is een handelsnaam van de Hak4t groep